Renault, Nissan i Mitsubishi osmislili novi model proizvodnje

50

Renault, Nissan i Mitsubishi će zajedno raditi na smanjenju troškove i saniranju posljedica koje je uzrokovala pandemija. Oni će se fokusirati na geografske i tehnološke snage svakog poizvođača. a zajedno su dogovorili da prave manje modele i dijele proizvodne pogone. Najveće svjetsko savezništvo kada je u pitanju proizvodnja automobila saopštilo je da će odustati od strategije rasta po svaku cijenu koju je forsirao bivši šef Carlos Ghosn.

Novi model saveza se fokusira na efikasnosti i konkurentnosti umjesto na obimu, rekao je predsjedavajući saveza Jean Dominique Senard.

Svaka od kompanija će preuzeti vodstvo u određenoj geografskoj oblasti. Na primjer Nissan će preuzeti Aziju uključujući Kinu i Japan, Renault će se primarno bazirati na Evropu i Južnu Ameriku dok su Mitsubishiju dodijeljeni dijelovi jugoistočne Azije i Okeanije.

Sličnu strategiju raspodjele poslova će primijeniti i na tehnologiju i inženjering. Pored toga, oni će smanjiti ukupni broj modela koji proizvode, napraviti zajedničke platforme i proizvoditi više istih djhelova, primjenjivih na automobile svih kompanija u savezništvu.

Oni bi trebalo da zatvore neke pogone i smanje broj radnih mjesta ove sedmice, a kompanija je bila u problemu i prije nego što je koronavirus pogodio industriju. Oni su u prošloj godini imali najgore finansijske rezultate u posljednjih 10 godina, a neto profit je opao za 99 posto.